23 maja 2014

W krainie Yves Rocher

Witajcie :)

Niedawno wybrałam się do centrum handlowego w moim mieście, aby porozglądać się za butami na wiosnę/lato. Znając mój fart żadne buty nie wpadły mi w oko. Aby poprawić sobie humor pomyślałam, że pójdę sobie do jakieś kawiarni i wypiję pyszną kawkę. Zmierzając do celu moim oczom ukazał się sklep Yves Rocher. Jak się domyślacie nie mogłam nie wejść. 

Malutki sklepik zawierał bardzo wiele produktów. Rozglądając się zauważyłam półkę z żelami po prysznic. W jednym z pudełek GlossyBox był żel pod prysznic o zapachu kwiatu wiśni, który ogromnie mi się spodobał. Chciałam sobie kupić identyczną, małą buteleczkę. Niestety nie było go w małej butelce. Wybrałam inny żel - o zapachu jeżyny. Ogromnie podoba mi się możliwość zakupu takiego małego opakowania za niewielkie pieniądze, aby móc poznać nowy produkt. 

Gdy już podeszłam do kasy aby zapłacić dowiedziałam się, że w sklepie jest pewna akcja "Poznajmy się". Polega ona na tym, iż każda nowa klientka zakładając kartę stałego klienta otrzymuje upominek - tusz do rzęs. W ten sposób dostałam tusz, ale również okazało się, że mój żel o standardowej pojemności był na promocji, więc również się na niego skusiłam - nie mogłam postąpić inaczej :):) Uzyskałam również zestaw próbek, magazyn Zielona Księga Urody 2014 oraz firmową siatkę na zakupy.

Pomimo, iż nie udało mi się kupić butów, to wyszłam z centrum z uśmiechem na twarzy :):) Niedługo znowu wybiorę się do Yves Rocher po jakiś ciekawy produkt do wypróbowania.


Ps. Akcja Yves Rocher trwa do 30 czerwca. Oferta ta jest tylko dla nowych klientów, przy czym w sklepie stacjonarnym należy zrobić zakupy za minimum 6.90 zł, natomiast na stronie internetowej dowolny zakup. 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz