18 czerwca 2014

ShinyBox | 2nd Anniversary-Czerwiec 2014

Witajcie :)

Jak co miesiąc z niecierpliwością czekałam na pudełko ShinyBox. W tym miesiącu oczekiwanie było jeszcze większe, w związku z tym, iż ShinyBox obchodzi jubileusz :) 
A co znalazłam w pudełeczku?

KRÓTKI OPIS ZAWARTOŚCI:
1.ETRE BELLE Maseczka kolagenowa w kremie (50 ml/131 zł)
Maseczka skutecznie pielęgnuje skórę suchą i wrażliwą.Jej składniki - kolagen i wosk pszczeli - dostarcza skórze substancji, które wyrównują naturalny poziom nawilżenia skóry.
2.ORGANIQUE Peeling solny (200 g/40 zł) PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Peeling solny w nowej, ulepszonej recepturze oczyszcza i odświeża oraz przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Peeling działa 
detoksykująco, redukuje cellulit, pobudza i wygładza skórę.
3.SYIS Gąbeczka Make-up Blender (50 zł/szt) PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Make-up Blender to innowacyjna gąbeczka do aplikacji makijażu, jest stworzona, by zapewnić makijaż doskonałej jakości. Umożliwia wygodną aplikację wszelkiego rodzaju podkładów.
4.DOVE Antyperspirant Invisible Dry Anti-White Marks (15zł/szt) PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Unikalna formuła antyperspirantu Dove to w 1/4 krem nawilżający, który pielęgnuje delikatną skórę pod pachami. Kosmetyk zapewnia długotrwałą ochronę i nie pozostawia śladów na kolorowych ubraniach.
5.MARION Serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury (30 ml/10 zł) PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 

Serum stworzone specjalnie do ochrony włosów podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki.Serum zawiera kopolimery zabezpieczające włosy przed wysuszeniem.
Dodatkowo otrzymałam:
1.Płatki kolagenowe BEAUTYFACE
2.Mosquiterum spray AFLOFARM
3.Zestaw próbek SYLVECO

Jestem ogromnie zadowolona z peelingu solnego Organique - uwielbiam produkty tej firmy. Nigdy nie stosowałam takiego produktu więc jestem szczęśliwa, że mogę go przetestować. Zastanawiałam się, nad kupnem pędzla do podkładu, a tu proszę - gąbeczka Make-up Blender!! Ciekawe jak będzie się nią nakładać podkład. 
Ze względu na to, że codziennie susze i prostuje włosy bardzo ciekawi mnie działanie serum Marion. Jeśli chodzi o maseczkę, to nie podoba mi się jej zapach. Nie wiem czy ją użyje. Antyperspirant zawsze się przyda. Chociaż naprawdę, ale to naprawdę mam nadzieję, że w następnym pudełku już żadnego nie będzie:)

Jeśli chodzi o produkty, które dostałam dodatkowo to ciekawią mnie płatki kolagenowe. Nigdy takich nie używałam. Spray przeciw komarom witam z otwartymi ramionami.Zawsze latem jestem strasznie pogryziona :( Mam nadzieję, że ten specyfik chociaż trochę mnie przed nimi uchroni :). Zestaw próbek jest interesujący, ponieważ z tego co wyczytałam produkty tej marki są z surowców naturalnych. 
Podsumowując pudełko jak najbardziej na plus. Oby więcej takich!!!

Jeśli jesteście zainteresowane tym pudełkiem to KLIK.
Natomiast ja serdecznie zapraszam Was do rozpoczęcia subskrypcji KLIK. W każdej chwili można z niej zrezygnować. 

Pozdrawiam :):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz