30 października 2014

beGLOSSY | Zrelaksuj się-Październik 2014

Witajcie :)

Dzisiaj zamieszczam recenzję pudełka beGLOSSY. Tak prezentuje się zawartość:
Krótki opis zawartości:

W tym miesiącu zawartość znajdowała się w klasycznym, różowym pudełku. Takie lubię najbardziej. A co znajduje się w środku?? To właśnie jest cudowne otrzymałam 6 produktów i wszystkie były pełnowymiarowe. Byłam bardzo zaskoczona. Ale teraz przejdźmy do opinii co do produktów.
Nie mam pojęcia jak to się dzieje, że bardzo często w pudełkach znajdują się produkty, nad zakupem których się zastanawiam. Tak jest z odżywką Aussie i maską Dermo Pharma. Bardzo się ucieszyłam, gdy je zobaczyłam. Płyn micelarny jest delikatny, ale skuteczny. Nie drażni oczu, bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy. Kremów nawilżających nigdy za wiele, ale ten jeszcze musi poczekać na swoją kolej. Produktem, którym byłam najbardziej zainteresowana był peeling dotleniający. Ma on ciekawą konsystencję, jakby naładowaną bąbelkami powietrza. Jak dla mnie nie pachnie on zbyt intensywnie czekoladą i jest bardziej maską niż peelingiem. Ale wszystko to wybaczam bo ten produkt naprawdę działa. Cera po nim jest gładsza, miękka i nawilżona. 

Podsumowując uważam, że październikowe pudełko było bardzo udane. Otrzymane produkty były tym, czego oczekiwałam po haśle: Zrelaksuj się. 

A wy co sądzicie o pudełku beGLOSSY?? Podoba się Wam zawartość? 
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. ja liczyłam na jakąś kolorówkę, ale cieszę się z peelingu i kremu do twarzy, a obie odżywki pięknie pachną : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie bardziej wolę dostać produkty do pielęgnacji ciała, twarzy czy włosów niż jakąś kolorówkę, ale może w następnym pudełku coś z kolorówki będzie :)

      Usuń