17 listopada 2014

Avon #2 | Żel 3 w 1 z wyciągiem z aloesu i imbiru

Witajcie :)
Zapraszam na kolejny wpis o produkcie firmy Avon. Tym razem o oczyszczającym żelu 3 w 1 do cery suchej i normalnej.
Opis producenta: 
Potrójna lekka formuła do pielęgnacji cery - oczyszcza, tonizuje i nawilża. Zawiera wyciąg z imbiru o właściwościach kojących i nawilżających oraz wyciąg z aloesu, który chroni i regeneruje skórę. 
Działanie:Zapewnia skórze długotrwałą świeżość. Pozostawia ją delikatną i gładką.
Sposób użycia: Nałożyć na twarz i delikatnie masować, by wytworzyć pianę. Spłukać.
Pojemność: 200 ml
Cena: 12,00 zł (często w promocji)
Dostępność: można zamówić u konsultantki lub na allegro

Opakowanie żelu to zwykła, klasyczna, plastikowa butelka z równie klasycznym otwarciem. Zapach tego produktu jak dla mnie jest trochę mydlany, trzeba się przyzwyczaić. Jeśli chodzi o działanie to żel daje sobie radę nie najgorzej. Czasami zostaje jeszcze trochę tuszu, ale wystarczy przetrzeć mleczkiem, tonikiem czy płynem micelarnym. Niektórym może to nie pasować, ale ja i tak zawsze używam płynu micelarnego po żelu oczyszczającym. Tak więc dla mnie to nie jest problem :) Nie zauważyłam aby uczulał i podrażniał skórę. Po oczyszczeniu skóra jest miękka, gładka - gotowa do dalszej pielęgnacji.

Fajny produkt za niską cenę, który nie wpływa negatywnie na kondycję skóry. Jedyny minus jak dla mnie to zapach.
Moja ocena: 4,5/6

A wy co sądzicie o tym produkcie?

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz