12 listopada 2014

Zamówienie z Avonu #1

Witajcie :)

Jakiś czas temu zrobiłam małe zamówienie z firmy Avon. Gdy dostałam paczkę poczułam się jak w czasach szkoły średniej, kiedy takie zakupy robiłam dosyć często.
Tak prezentowało się moje zamówienie:
A co dokładnie? 
1.Pur Blanca - Mgiełka, roletka oraz woda toaletowa. Uwielbiam ten zapach :) 
2.Avon Care - Regenerująco-odżywczy balsam do ust 
3.Avon Naturals Hair Care - Nawilżający spray ułatwiający rozczesywanie Morela i Masło Shea 
4.Avon Planet Spa - Oczyszczająca maseczka do twarzy z glinką z tureckiej łaźni termalnej 
5.Avon Planet Spa - Rewitalizująco-wygładzający żel do pielęgnacji okolic oczu z ekstraktem czarnego kawioru 
6.Avon Care - Oczyszczający żel 3 w 1 do cery suchej i normalnej 

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się zamieścić recenzje wymienionych wyżej produktów. Oprócz mgiełki, roletki i wody toaletowej Pur Blanca nie znałam żadnego z produktów. Lubię poznawać nowe kosmetyki, więc ich testowanie było fajną zabawą. A efekty moich testów pojawią się na blogu w najbliższych tygodniach. 
Miałyście już doświadczenie z tymi kosmetykami? Co o nich sądzicie? Napiszcie :) 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz