15 września 2014

beGLOSSY | Letnie orzeźwienie-Sierpień 2014

Witajcie :)

Po długiej przerwie chyba szósty zmysł podpowiedział mi, aby zamówiła sierpniowe pudełko beGLOSSY. I to była bardzo dobra decyzja. Pudełko jest cudne i ten zapach, jaki się czuje po otwarciu. REWELACJA!!!
Ale po kolei tak prezentuje się zawartość:

KRÓTKI OPIS ZAWARTOŚCI:
1.CASHMERE ILLUMINATOR Rozświetlający krem liftingujący - 35,99 zł / 30 ml 
Bomba witaminowa dla osób o szarej, matowej i zmęczonej cerze, żyjących w szybkim tempie i narażonych na stres.Polecany jako regenerująca kuracja dla skóry wysuszonej.
2.IWOSTIN SENSITIA Żel do mycia hypoalergiczny - 33,50 zł / 200 ml
Dzięki zawartości łagodnych substancji myjących delikatnie oczyszcza skórę twarzy i ciała. Zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry, przywracając jej miękkość i gładkość.
3.NAILS INC. Westminster Bridge Matte Top Coat - ok.56 zł / 10 ml
Nadaje natychmiastowy efekt matowych paznokci. Wystarczy nanieść jedną warstwę na płytkę pomalowaną kolorowym lakierem, by otrzymać modne, matowe wykończenie.
4.SO SUSAN COSMETICS Concealer Quad - ok.86zł / 4 g
Zestaw korektorów w czterech odcieniach, które perfekcyjnie ukryją przebarwienia i drobne niedoskonałości cery, a także zatuszują cienie pod oczami.
5.ORGANIQUE Balsam do ust - pomarańczowy sorbet - 29,90 zł / 15 ml
Bogata receptura została skomponowana z naturalnych olejków roślinnych i wosków. Produkt zmiękcza, natłuszcza, poprawia nawilżenie i przywraca komfort skórze.
6.JOANNA Balsam do suchych miejsc 3 w 1 - 6 zł / 8 g
Dzięki połączeniu masła pomarańczowego i masła shea z witaminą E, skutecznie odżywia i pielęgnuje suchą skórę.
7.ORGANIQUE Mydło glicerynowe - pomarańcza z chili - 14,90 zł / 100 g 
Mydło na bazie najwyższej jakości roślinnej gliceryny, wytwarzane ręcznie, według tradycyjnych receptur.
8.YU-BE Moisturising Skin Cream - ok. 48 zł / 33 g
Krem nawilżający na bazie gliceryny, wzbogacony w witaminę E, witaminę B2 i kamforę. Doskonale nawilża skórę. 

Sierpniowy design pudełka był świetny - żywa pomarańcz, która genialnie będzie komponować się ze ścianami mojego pokoju, a posłuży jako opakowanie na woski. 
Jestem leniwcem.Smutna prawda.Bardzo często po całym dniu pracy nie mam siły na kilkakrotne machanie płatkiem i zmywanie makijażu (a to należy robić!!).Dlatego każdy produkt, który ułatwia mi życie w tej kwestii jest moim ulubieńcem.A gdy jeszcze oczyszcza twarz w taki sposób, że wystarczy tylko raz przemyć ją wacikiem z mleczkiem lub tonikiem i mam oczyszczoną twarz jest cudem. I taki jest właśnie produkt Iwostin Sensitia. Lubię próbować różne kremy, ten z Cashmere delikatnie nawilża twarz, szybko się wchłania i świetnie nadaje się pod makijaż. Efektu rozświetlenia niestety nie zauważyłam. 
Matowy Top Coat - świetny, zastanawiałam się nad kupnem lakieru matującego, a tu proszę :) Balsam do ust i mydło glicerynowe firmy Organique pięknie pachną. Mydło włożyłam do półki z bluzkami, a balsam czeka na zimę (mam duży zapas tego typu produktów). Balsam do suchych miejsc Joanna stosowałam na łokcie - na razie efektu brak. Ale daje rade na skórki wokół paznokci. Są zdecydowanie bardziej nawilżone. Na suche łokcie pomaga mi krem Yu-be. Szkoda, że to taka mała próbka. Zestaw korektorów jeszcze nie miałam okazji sprawdzić, a czytając wypowiedzi to chyba nie mam co oczekiwać świetnych rezultatów. No ale pożyjemy to zobaczymy. 
Podsumowując uważam, że pudełko sierpniowe zawiera kosmetyki idealnie pasujące do hasła Letnie orzeźwienie. Bardzo to pudełeczko przypadło mi do gustu. Mam nadzieję, że kolejne będzie równie udane. 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz