11 września 2014

Serialowa jesień 2014

Witajcie

Mamy już 11 września co oznacza, iż niedługo powrócą nasze ukochane seriale. Dzisiaj przedstawię Wam moją listę seriali, na powrót których czekam z utęsknieniem. 

1.The Good Wife - 21 września (sezon 6)

Uwielbiam seriale prawnicze. Kiedyś szalałam za Ally McBeal, a od 2009 roku mam Alicia Florrick. Ostatni sezon wywołał u mnie tyle emocji jak nigdy. To była istna karuzela od radości i śmiania się po smutek, płacz i żal. Jestem ogromnie ciekawa co wydarzy się w nadchodzącym sezonie.

2.The Blacklist - 22 września (sezon 2)
Z odcinka na odcinek rosło moje zainteresowanie tym serialem. Mimo, iż bardzo często czytałam, że to serial jednego aktora - Jamesa Spadera. Cóż...jest to niewątpliwa prawda. Jednak mnie to nie przeszkadza, bo jakby nie było to on gra główną rolę i robi to genialnie. Osobiście podoba mi się wątek Elizabeth i Donalda - ciekawa jestem co z nimi będzie dalej.

3.Sleepy Hollow - 22 września (sezon 2)
Premiera z zeszłego roku. Nie przepadam za takim gatunkiem serialu, jednak w ten się wkręciłam. Mamy wskrzeszonego Ichabod Crane i policjantkę ze współczesnego Sleepy Hollow - Abby Mills, którzy rozwiązują tajemnicze sprawy kryminalne. Nie mogę się doczekać następnych odcinków.

4.NCIS - 23 września (sezon 12)
Serial, o którym dużo słyszałam i jakoś nie było mi do niego po drodze. Jednak kilka lat temu, kiedy jesienią złapałam paskudne przeziębienie i siedziałam w domu włączyłam sobie pierwszy odcinek. No i co z tego wynikło? Kolejna moja serialowa perełka, przy której uwielbiam spędzać czas. Ubóstwiam relacje, jakie są między bohaterami. Niesamowicie się z nimi związałam, co spowodowało, że czasami bardzo ciężko było mi oglądać to co ich spotykało.

5.Person of Interest - 23 września (sezon 4)
Szukałam jakiegoś nowego serialu, aby wypełnić sobie czas byle nie zacząć pisać pracy magisterskiej. I tak minął pierwszy sezon, potem drugi, trzeci a teraz czekam już na czwarty. To co wydarzyło się w ostatnim sezonie, napełnia mnie nadzieją że sezon 4 będzie równie dobry.

6.Bones - 25 września (sezon 10)
Wystarczyło 5 minut jednego odcinka obejrzanego zupełnym przypadkiem (szłam do pokoju rodziców o coś zapytać) a totalnie przepadłam. W krótkim czasie nadrobiłam wszystkie dostępne odcinki i od tamtej pory jestem wierną fanką. Podobnie jak w NCIS bardzo szybko bohaterowie stali się dla mnie kimś bliskim. Mam nadzieję, że nadchodzący sezon będzie równie interesujący jak poprzednie.

7.Grey's Anatomy - 25 września (sezon 11)
Serial do którego mam ogromny sentyment. Niekiedy miałam wrażenie, że wszystko co już mogło się stać w serialu miało miejsce. Jednak chyba nikt nie zna umysłu Shondy Rhimes - co sezon czymś zaskakiwała. Niewątpliwie zakończenie ostatniego sezony zostawiło wiele pytań i mam nadzieję, że sezon 11 udzieli satysfakcjonujących odpowiedzi.

8.Castle - 29 września (sezon 7)
Uwielbiam ten serial. Pisarz Richard Castle i detektyw Kate Beckett - jak dla mnie jedną z ciekawszych par serialowych. Już pierwsze minuty pierwszego odcinka wywołały uśmiech na moich ustach. Zakończenie 6 sezonu powoduje, że z niecierpliwością czekam na dzień kiedy będę mogła obejrzeć najnowszy odcinek. Jestem ogromnie ciekawa jak zostanie wyjaśniona cała sytuacja.

Kolejne dwa seriale to takie moje guilty pleasures :)

1.The Vampire Diaries - 2 października (sezon 6)
3 sezony były nawet interesujące, jednak kolejne dwa doprowadzały mnie do szaleństwa. Gdy zobaczyłam jeden odcinek z sezonu 5 tak się zniechęciłam, że musiałam zrobić sobie dłuższą przerwę przed następnym odcinkiem. Jednak teraz bardzo jestem ciekawa, co się będzie działo w nowym sezonie. I niewątpliwie najbardziej cieszę się na powrót bohatera, którego śmierć bardzo mnie zasmuciła - chyba najbardziej ze wszystkich.

2. The Originals - 6 października (sezon 2)
Spin-off serialu TVD. Gdy dowiedziałam się, że będzie sezon o Pierwotnych bardzo się ucieszyłam. Dzięki nim odcinki Pamiętników stały się interesujące. I nie ukrywam, że bardzo polubiłam Klausa :) Takiego wrednego, okrutnego i pewnego siebie, a jednocześnie samotnego, wrażliwego. Miałam nadzieję, że pierwszy sezon będzie mroczny, klimatyczny z interesującymi dialogami pomiędzy rodzeństwem. No i przeważnie tak było :)

I to tyle w temacie :) A jak to jest u Was? Macie jakiś ulubieńców?
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. O części z wymienionych seriali słyszałam, ale nie miałam szansy obejrzeć. Ja mam swoich dwóch ulubieńców: House of cards (ahh.. Kevin Spacey) i the Walking Dead

    OdpowiedzUsuń