22 stycznia 2015

beGLOSSY | Zimowa inspiracja-Styczeń 2015

Witajcie:)
Dzisiaj zapraszam na opinię o styczniowym pudełku beGLOSSY. Tak brzmi wstęp od Zespołu beGLOSSY zamieszczony na karcie informacyjnej o otrzymanych produktach:
"Rok 2015 rozpoczynamy pudełkiem wypełnionym produktami do makijażu i pielęgnacji. Chcemy w ten sposób przypomnieć Ci, że powinnaś pamiętać o dbaniu o urodę przez cały rok! Nawet najlepsze kosmetyki do makijażu nie wyglądają atrakcyjnie na zaniedbanej skórze. Jeśli jeszcze nie masz żadnego postanowienia noworocznego, my podpowiadamy: dbaj o siebie!"
Tak prezentuje się zawartość:
A teraz krótki opis produktów
ORGANIQUE Cukrowa pianka peelingująca do ciała - produkt pełnowymiarowy (cena 19,90 zł/100 ml)
Łagodna, aromatyczna pianka do mycia ciała o lekkiej, puszystej formule. Cukier delikatnie oczyszcza, peelinguje i wygładza, a gliceryna roślinna zmiękcza i nawilża skórę. Hit pudełka. Użyłam jej już kilka razy i jestem bardzo zadowolona. 
POSTQUAM Color Trend - Soft Touch Line - produkt pełnowymiarowy (cena 30 zł/4 g)
Konturówka do ust, która zapewnia maksymalną precyzję. Jest prosta w użyciu i nadaje ustom naturalne wykończenie. Dostępna w pięciu odcieniach. Otrzymałam kolor burdeos - piękny śliwkowy odcień. Nie mam do niej aż tak ciemnej pomadki, ale jestem ciekawa jak będzie wyglądać nałożona na całe usta. Będę próbować.
SUMITA BEAUTY Cień do powiek w kredce - produkt pełnowymiarowy (cena 54 zł/2,4 g)
Żywy kolor, łatwa aplikacja i trwałość! Produkt łatwo się nakłada i rozprowadza, a przy tym jest precyzyjny jak ołówek. Możesz go używać jako cienia lub eyelinera, dla uzyskania efektu smokey eyes. Lubię takie produkty. Nie miałam jeszcze okazji użyć kredki, ale nie mogę się tego doczekać. Tak patrząc na nią wątpię aby nadawała się jako eyeliner. No ale zobaczymy.
PIERRE RENE PROFESSIONAL Lakier do paznokci - produkt pełnowymiarowy (cena 11,99 zł/11 ml)
Nowa, profesjonalna żelowa formuła lakieru Expert Gel Technology zawiera akryl i poliester. Gwarantuje perfekcyjny wygląd paznokci przez co najmniej 7 dni oraz nadaje efekt 3D - głęboki i nasycony kolor oraz wysoki połysk. Piękna czerwień, super pędzelek i już jutro będzie na moich paznokciach :)
CZTERY PORY ROKU Przyspieszacz wysychania lakieru - produkt pełnowymiarowy (cena 9,90 zł/15 ml)
Preparat o szybkoschnącej formule, wzbogaconej o olej ze słodkich migdałów. Jednak kropla nałożona na świeżo pomalowany paznokieć skraca czas jego suszenia do jedynie 60 sekund. Hm...jakoś nie wierzę w takie "cudowne" produkty. Jutro się przekonam o jego działaniu przy okazji użycia wyżej opisanego lakieru. 
Co sądzę o styczniowym pudełku? Jestem zadowolona. Dostałam 6 produktów pełnowymiarowych i prezent w postaci mydła do ciała i do włosów 100% oliwa z oliwek D'Olive. Ogromnie cieszy mnie pianka Organique - uwielbiam produkty tej firmy. Reszta produktów to kolorówka. No i super. Mam taki zapas produktów do pielęgnacji, że taki zestaw kosmetyków w styczniu to miła odmiana. 
A wy co sądzicie o pudełku beGLOSSY?? Podoba się Wam zawartość? 
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne pudełeczko Ci się trafiło. Chętnie bym je zamówiła, ale gdyby trafiła mi się wersja A byłabym wściekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam duże szczęście. Naprawdę nie lubię jak są różne wersje pudełek. Ja w tym miesiącu miałam szczęście, ciekawe jak będzie z kolejnym pudełkiem :)

      Usuń
    2. Trzymam kciuki. Jedno, co podoba mi się w różnych wersjach pudełek to fakt, że do końca masz niespodziankę. Nawet gdy z niecierpliwości wejdziesz już na inne blogi i poczytasz co jest w pudłach. Tyle, że wartość i jakość kosmetyków powinna być podobna, a nie taka, że jednym trafia się "złoto", a innym jakiś badziew. :)

      Usuń