20 stycznia 2015

ShinyBox | Winter in the city-Styczeń 2015

Witajcie :)
Zapraszam na moje pierwsze wrażenia po otrzymaniu styczniowego pudełka ShinyBox. Tak brzmiała zapowiedź: 
"Czy jesteś gotowa na nadejście prawdziwej zimy? Wiesz jak właściwie zadbać o skórę zimową porą?Nasza skóra nie lubi niskich temperatur, zimnego wiatru i padającego śniegu. W czasie zimy potrzebuje większej ochrony i staranniejszej pielęgnacji. Podczas przeszywających mrozów dzięki produktom kosmetycznym z zimowego zestawu ShinyBox “Winter in the City” ciesz się jednak zdrową i promienną cerą!"
Tak wyglądała zawartość:

A teraz krótki opis produktów:
BEAUTYFACE Innowacyjne serum do twarzy - produkt pełnowymiarowy (cena 30 zł/10 ml)
Produkt w formie żelu o wyjątkowej koncentracji składników aktywnych. Nie zatyka porów. Serum jest przebadane dermatologicznie i współgra z każdym typem pielęgnacji skóry. Świetnie nadaje się także do masażu. Otrzymałam silnie skoncentrowane serum wybielające. Serum rozjaśnia cerę, zmniejsza zmęczenie i szary odcień skóry, odżywia ją i witalizuje. Skóra staje się jasna i promienna. Jestem tego produktu ogromnie ciekawa, lubię takie formy nawilżania skóry twarzy. 
SYLVECO Oczyszczający peeling do twarzy - produkt pełnowymiarowy (cena 20 zł/75 ml)
Hypalergiczny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry. Dotlenia, poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum. Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają martwy naskórek. Stosować 1-2 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb. Kolejny interesujący produkt. Z taką formą peelingu jeszcze się nie spotkałam. 
SYLVECO - Szampon do włosów - produkt pełnowymiarowy (cena do 28 zł/300 ml)
Produkt hypoalergiczny, przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju włosów. Przywraca ich miękkość i elastyczność oraz intensywnie je nawilża. Otrzymałam balsam myjący do włosów z betuliną. Drugi produkt tej marki w pudełko? Jeśli chodzi o Sylveco może być ich całe pudełko. Produkty z surowców naturalnych zawsze mile widziane :)
VEDARA Balsam odnawiający do ust z 24 karatowym złotem (cena 24 zł/14 ml)
Ekskluzywny balsam zapobiega pękaniu i łuszczeniu się delikatnej skóry ust. Drobinki złota wnikają w skórę zapewniając szybki i doskonały efekt. Działa zmiękczająco, nadaje ustom piękny połysk i pełniejszy wygląd oraz zabezpiecza naskórek przed szkodliwym wpływem warunków środowiska - zimno, wiatr. Niestety mam już kilka masełek do ust pootwieranych i je najpierw muszę skończyć. Choć nie obiecuje, bo zapach tego balsamu kusi ogromnie. 
GLAZEL Perełki rozświetlające skórę (cena 45 zł/17 g)
Dzięki lekko migoczącym drobinkom twarz nabiera subtelnego blasku, a odbijające światło pigmenty, daje efekt rozświetlonej skóry. Delikatne drobinki sprawiają, że cera nabiera młodzieńczego, zdrowego i naturalnego wyglądu. Mogą być nakładane na całą twarz, na policzki lub dekolt. Wreszcie doczekałam się takiego produktu w ShinyBox. Zawsze chciałam sprawdzić działanie takich perełek.
Co myślę o styczniowym pudełku? Jest REWELACYJNE. Piękne opakowanie z nie mniej cudowną zawartością. W tym miesiącu otrzymałam trzy produkty pełnowymiarowe, dwie miniaturki oraz próbkę odbudowującego szamponu pszeniczno-owsianego Sylveco. Kosmetyki jakie otrzymałam wspaniale wzbogacą moją codzienną pielęgnację w czasie trwającej zimy. 
A Wy co sądzicie o tym pudełku? Czy Was również zachwyciła zawartość?
Jeśli jesteście zainteresowane tym pudełkiem to zapraszam tutaj.
Serdecznie zapraszam Was do rozpoczęcia subskrypcji KLIK. W każdej chwili można z niej zrezygnować.
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Jak oglądałam pudełko na blogach byłam raczej neutralna w jego ocenie. Gdy trafiło w moje ręce - pokochałam. Peeling i balsam do ust od razu wypróbowałam. Rewelacja! Oby tak dalej. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Shinybox nadal będzie tak świetny jak dotychczas :)

      Usuń
    2. Też mam taką nadzieję. :)

      Usuń
  2. Ostatnio Shinybox nas rozpieszcza. Mam nadzieje, że tak już pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń