12 stycznia 2015

Grudniowe zakupy

Witajcie :)
Dzisiaj przedstawię Wam produkty, które kupiłam w grudniu. Powiem Wam, że chyba w żadnym innym miesiącu nie zrobiłam tyle zakupów. Ale dobrze wiecie jak to jest pod koniec roku, tu promocja tam promocja i kosmetyków przybywa, a na koncie coraz mniej pieniędzy :) Ale przejdźmy do rzeczy.
Pierwszy zakup zrobiłam w sklepie internetowym Skarby Syberii. Trwała wówczas promocja na określone produkty, jak również przy zakupie powyżej 30 zł otrzymywało się gratis. Zamówiłam: 
1.Ultraintensywny Nawilżający Krem do twarzy z olejkiem Tiare "Skóra Sucha i Wrażliwa" 
2.Krem - Żel Agafii pod oczy Zatrzymanie Młodości do 35 lat 
3.Maska - Lifting do twarzy "tonizująca" 
4.Maseczka do twarzy na mleku łosia "odmładzająca" 
5.Odżywczy olej kiwi do skórek i paznokci
6.Naturalny olej kokosowy 
Dodatkowo otrzymałam dwa kremy do stóp :)
Kolejne zamówienie zrobiłam w Yves Rocher. Kosmetyki kupiłam za pośrednictwem strony internetowej. Tu również za zakup do określonej kwoty przyznawane były prezenty, które można było wybrać. Zamówiłam:
1.Balsam intensywnie regenerujący na noc
2.Pomadka Grand Rouge / Subtelny Koral
3.Woda ułatwiająca rozczesywanie włosów
4.Zestaw Czarne owoce: krem do rąk + balsam do ust
Na prezenty wybrałam tusz podkręcający rzęsy Volume Vertige oraz wodę perfumowaną So Elixir Purple.
W Minti Shopie zamówiłam upragnioną paletkę cieni Zoeva. W Drogerii Natura kupiłam mgiełkę chroniącą włosy przed działaniem wysokiej temperatury Marion oraz dwa cienie w kremie Maybelline - on and on bronze oraz permanent taupe. W Douglasie skusił mnie błyszczyk do ust NYX. Zaopatrzyłam się również w masło kakaowe Zjaji. 
Ostatni zakup to organizer na kosmetyki. Jestem z niego bardzo zadowolona. Udało mi się go kupić za 27 zł w TK Maxx. 
Jak widzicie trochę kosmetyków mi przybyło. Teraz nastał cudowny czas testowania wszystkich produktów. Na bieżąco będę się starała zamieszczać opinię na temat poszczególnych kosmetyków.
A Wy poszalałyście z zakupami w grudniu?? Promocje Was kusiły?? Napiszcie.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz