23 marca 2015

beGLOSSY | Powiew kobiecości-Marzec 2015

Witajcie :)
Dzisiaj przedstawię moje pierwsze wrażenia po otrzymaniu marcowego pudełka beGLOSSY.
Jednym z naszych podstawowych celów jest sprawianie, abyś co miesiąc czuła się tak bardzo kobieco, jak tylko jest to możliwe! Dzięki produktom, które znalazły się w tym pudełku, będziesz mogła poświecić chwilę na rozpieszczanie samej siebie. Pamiętaj, że nikt bardziej niż Ty, nie zasługuje na sprawianie sobie małych i większych przyjemności. Bądź dumna ze swojej kobiecości każdego dnia - takimi słowami przywitał mnie zespół beGLOSSY w tym miesiącu.
Tak wyglądała zawartość pudełka (wersja A): 
A teraz napiszę kilka słów o każdym z produktów.
YVES ROCHER Krem wygładzający zmarszczki na dzień Serum Vegetal - miniatura (cena 75 zł/50 ml)
Po zastosowaniu kremu skóra jest gładka, rozświetlona i wygląda na wyraźnie zregenerowaną. Bruzdy i drobne zmarszczki są natychmiast zmniejszone, a twarz rozświetlona. 
Zaczyna mnie przerażać ilość kremów jakie mam do wypróbowania. Dlatego obecność kolejnego jakoś mnie nie zachwyca.
VITAL DERM Odbudowujący szampon do włosów z olejem arganowym - miniatura (cena 24 zł/ 400 ml)
Szampon przywraca miękkość i sprężystość włosów, a marokański olej arganowy natychmiast wygładza je, nawilża i wzmacnia.
Nie mam już żadnego szamponu w zapasie, więc cieszę się z jego obecności w pudełku. 
BALTIC COLLAGEN Krem do rąk i paznokci - produkt pełnowymiarowy (cena 39 zł/ 50 ml)
Krem z naturalnym kolagenem, regenerujący skórę rąk i paznokci. Ujędrnia skórę dłoni, odżywia i wzmacnia paznokcie. idealny po zabiegu manicure, jako uzupełnienie domowej kuracji upiększającej.
Hm...dosyć drogi krem i do tego pojemnością też nie powala. Ciekawa jestem jego działania. Może będzie wart swojej ceny. Zobaczymy. Zawsze mam przy sobie krem do rąk, więc jego obecność to plus. 
NICKA K NEW YORK Colorluxe Powder Blush - produkt pełnowymiarowy (cena 40 zł/5 g)
Sypki róż zaopatrzony w aplikator w postaci miękkiej gąbeczki sprawi, ze Twoja twarz nabierze dyskretnych rumieńców. Zastosuj róż na kościach policzkowych, aby poprawić optycznie owal twarzy.
Nie miałam jeszcze nigdy sypkiego różu, ciekawa jestem jak będzie z jego aplikacją. Kolor z tego co zauważyłam jest bardzo ładny - delikatny róż, bez drobinek i matowy.
COMPEED Krem na noc na popękane pięty - produkt pełnowymiarowy (cena 24,99 zł/75 ml)
Stworzony z myślą o aktywnych kobietach, które chcą szybko pozbyć się problemu popękanych pięt. Dzięki połączeniu mocznika i kwasu mlekowego poprawia wygląd pięt już po 1 nocy, co potwierdza 92% kobiet.
Jak tylko zaczęły się pojawiać pierwsze informacje o zawartości pudełka ogromnie zaciekawił mnie ten produkt. Mam ze stopami małe problemy, dlatego liczę, że ten produkt mi pomoże.
PUREDERM Oczyszczająca maseczka z Błotem z Morza Martwego  - produkt pełnowymiarowy (cena 4.99 zł/15 ml)
Głęboko oczyszcza i uszlachetnia! Wyjątkowa kombinacja składników aktywnych oczyszcza, uszlachetnia i koi zmęczoną skórę twarzy. Otrzymałam maseczkę Papaja. Każdą maseczkę chętnie przygarniam. 
DOVE Kremowa kostka myjąca Dove Purely Pampering z mlekiem kokosowym - produkt pełnowymiarowy (cena 3,89 zł/100 g)
Składa się z 1/4 kremu nawilżającego, dzięki czemu podczas mycia pielęgnuje skórę, przywracając jej prawidłowy poziom nawilżenia. idealnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż - również wrażliwych okolic oczu. Mydełko cudownie pachnie. Jak tylko otworzyłam pudełko poczułam jego zapach. Niedługo zacznę go stosować.
W marcu otrzymałam 7 produktów, z czego pięć jest pełnowymiarowych. Wartość pudełka to około 130 zł. Jest to dla mnie jedno z lepszych pudełek z ostatnich miesięcy. Jedyny produkt, który dla mnie mógłby być inny to krem z Yves Rocher. Z reszty produktów jestem zadowolona. A Wy co sądzicie o marcowym beGLOSSY? Zawartość przypadła Wam do gustu?
Pozdrawiam :)

1 komentarz: