19 marca 2015

Przeczytać Ciebie chcę!!!

Witajcie :)
Kocham czytać książki. Uwielbiam usiąść z książką i ciepłą herbatą, aby przenieść się w inny świat. Świat przedstawiony w danej książce. Kiedy zobaczyłam pojawiające się posty o różnych wyzwaniach postanowiłam stworzyć listę książek, które chciałabym w tym roku przeczytać. Zamieszczę tu książki o których słyszałam dużo dobrego w zeszłym roku oraz takie, które leżą u mnie na półce już od dłuższego czasu, a nie miałam okazji ich przeczytać.
1.William Makepeace Thackeray - Targowisko próżności
2.John Grisham - Czas zabijania
3.Emily Giffin - Ten jedyny & Pewnego dnia
4.John Green - Gwiazd naszych wina
5.Cecalia Ahern - Love Rosie
6.Stephen King - Mistery & Miasteczko Salem
7.Gayle Forman -  Zostań jeśli kochasz & Wróć, jeśli kochasz
8.James Dashner - Więzień Labiryntu, Próby ognia, Lek na śmierć
9.Lois Lowry - Dawca
10.Veronica Roth - Niezgodna, Zbuntowana i Wierna
Kilka książek z listy :) Reszta dołączy w swoim czasie :D
Od pewnego czasu mam także chęć rozpoczęcia przygody z literaturą rosyjską. Po wspaniałej ekranizacji filmowej pragnę przeczytać Anne Karenine Lwa Tołstoja.
I to jest mój plan na najbliższy czas. Te książki chce przeczytać. Nie chce robić jakieś niemożliwe długiej listy. Jest to lista realna, na teraz. Kiedy zapoznam się z tymi książkami utworzę nowa listę.
A u Was jak z czytaniem książkę?? Macie swoje listy? A może znacie jakąś cudowna książkę, którą polecacie?? Czekam na wiadomości :)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz