5 marca 2015

ShinyBox | The Gift of love-Luty 2015

Witajcie :)
Zapraszam na moją opinię o lutowym pudełku ShinyBox.
Zrób sobie prezent na Walentynki! Zamów wyjątkowy zestaw przepełniony miłością, radością oraz fantastycznymi kosmetykami dobranymi specjalnie dla Twoich potrzeb! - taka była zapowiedź pudełka.
Zawartość pudełka:
A teraz krótki opis zawartości:
DERMIKA Emulsja do nawilżania i łagodzenia Hydratic - produkt pełnowymiarowy (cena 46 zł/50 ml)
Wzmacnia barierę ochronną skóry, koi podrażnienia i skutecznie nawilża. Idealna do skóry wrażliwej skłonnej do alergii. Przywraca uczucie komfortu i ogranicza nadmierną ucieczkę wody ze skóry. Zawsze cieszy mnie obecność takich produktów, ponieważ ciągle poszukuje idealnego kremu/serum/emulsji.
BANIA AGAFII Maska do włosów drożdżowa Pobudzenie wzrostu - produkt pełnowymiarowy (cena 13 zł/300 ml)
Produkt, który wzmacnia strukturę włosa i przyspiesza jego wzrost. Posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku. Używam jej już od jakiegoś czasu i jestem z niej bardzo zadowolona. 
YASUMI Express Shaker Mask z miękkim shakerem - produkt pełnowymiarowy (cena 20 zł/zestaw)
Maski kremowe lub peel off w proszku o nowej formule pozwalającej na kilkusekundowe przygotowanie w shakerze. Teraz w parę chwil stworzysz idealną maskę do siebie! Od dawno już chciałam wypróbować taką maskę. Shiny spełnia marzenia :)
THE BODY SHOP Masło do ciała - miniatura (cena do 25 zł/szt)
Nowa kolekcja kosmetyków pielęgnacyjnych wzbogacona jest prawdziwymi, ręcznie zbieranymi kwiatami maków z regionu Ankary w Turcji. Tej zmysłowej i uwodzicielskiej linii nigdy nie będziesz miała dość. Drugie masło w mojej kolekcji, bardzo jestem ciekawa działania. 
SYIS Serum kolagenowe do paznokci - produkt pełnowymiarowy  (cena 35 zł/10 ml)
Stworzone na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego i keratyny. Wspaniale nawilża i odżywia skórki, jak i przyspiesza wzrost paznokci. Uwielbiam takie produkty do paznokci. Jak tylko skończę mój olejek zacznę go stosować. 
4 SENSO  Vitamin push-up mus - próbka (cena 79,35 zł/250 ml)
Regeneruje silnie zniszczone włosy i zapobiega ich wypadaniu. Działa kompleksowo - przywraca im naturalny, zdrowy wygląd i nadaje połysk. Nie obciąża włosów, ułatwia ich rozczesywanie i zapewnia doskonały efekt push-up. Mała próbeczka, ciekawe co to za cudo :)
BIAŁY JELEŃ Hipoalergiczne mydło BIOomega - gratis (cena 6,15 zł/85 g)
Zawiera ekologiczne i certyfikowane oleje. Lubie taką postać mydła, więc prezent jak najbardziej trafiony. 
Dodatkowo dostałam jeszcze dwie próbki masła do ciała Farmony. 
Wartość pudełka to ok. 130 zł. Dostałam 4 produkty pełnowymiarowe. Całkiem nieźle :) Ogromnie przypadła mi do gustu zawartość tego pudełka. Nie mogę się doczekać testów. Niestety mam już mały zastój w kosmetykach, więc nie mogłam ich jeszcze przetestować. Muszą troszkę poczekać. Jak tylko się z nimi lepiej zapoznam dam Wam znać :)
A Wy co sądzicie o tym pudełku? Czy Was również zachwyciła zawartość?
Serdecznie zapraszam Was do rozpoczęcia subskrypcji KLIK. W każdej chwili można z niej zrezygnować.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Mnie również bardzo przypadła zawartość tego pudełko do gustu, a najbardziej masło od TBS i maska do włosów do Agafii

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę Agafii chciałabym przetestować. Ciekawa zawartość, wybrałabym tutaj coś dla siebie. :P
    Pozdrawiam i obserwuję. Zapraszam na rozdanie. :-)

    OdpowiedzUsuń