17 grudnia 2014

Avon #4 | Nawilżający spray ułatwiający rozczesywanie Morela i Masło Shea

Witajcie :)
Dzisiaj kilka słów napiszę o produkcie, który ułatwia mi poranne szykowanie się do pracy. Mowa o nawilżającym sprayu ułatwiającym rozczesywanie Morela i Masło Shea.
Opis producenta: 
Rozpieszczaj swoje włosy. Formuła z ekstraktem moreli i masła shea sprawia, że włosy stają się nawilżone, zrewitalizowane i mniej podatne na łamanie. Przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. Sposób użycia: rozpylić na oczyszczonych i osuszonych ręcznikiem włosach. Stylizować jak zwykle.
Pojemność: 150 ml
Cena regularna: 12 zł (często na promocjach)
Dostępność: można zamówić u konsultantki lub na allegro

Produkt znajduje się w plastikowej butelce z atomizerem. Kilka razy niestety się zacinał, zwłaszcza pod koniec używania. Zapach sprayu jest bardzo słodki, owocowy. Nie utrzymuje się na włosach. Jego konsystencja jest trochę gęsta, ale dobrze rozprowadza się po włosach. 
Na początku używałam atomizera, jednak później wylewałam trochę na rękę i nakładałam na włosy. Po nałożeniu na włosy zostawiałam go na kilka minut, a następnie brałam się za rozczesywanie. 
Włosy po aplikacji produktu zdecydowanie lepiej się rozczesywały. Spray nie spowodował u mnie wzmożonego przetłuszczania się włosów, ani innych negatywnych skutków. Wprost przeciwnie - pomagał w rozczesywaniu włosów oraz eliminował elektryzowanie się włosów.

Dobry produkt za nie duże pieniądze. Na pewno kupię kolejną butelkę.
Moja ocena: 6/6
A Wy co sądzicie o tym produkcie. 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz