6 grudnia 2014

Mikołajki Blogerskie 2014

Witajcie :)
Dzisiejszy post związany jest wydarzeniem organizowanym przez dziewczyny z bloga Goodtotry. Zorganizowały one wymianę paczek mikołajkowych pomiędzy blogerkami. Mimo, że jestem blogerką od niedawno zachęcona postanowiłam się zgłosić. I tak kilka dni temu otrzymałam paczkę, którą to nawet Pan Listonosz od razu rozpoznał jako "ta od Mikołaja". 
Nie przedłużając tak wygląda moja paczka :)
Wszystko było pięknie zapakowane. Dostałam produkty które znam, ale jest też kilka nowości. Dodatkowo otrzymałam tradycyjnie jak to od Mikołaja trochę słodyczy i ozdobę na choinkę :)Byłam bardzo zaskoczona hojnością mojego Mikołaja :)Na zdjęciu brakuje jeszcze jednej rzeczy, miałam ją w innym pomieszczeniu i zapomniałam przynieść :/ 
Z temu miejsca chcę bardzo gorąco podziękować za możliwość udziału w tym wydarzeniu. Nie sądziłam nawet, że może to być taka fajna zabawa. Dziękuje za paczkę Joasi z joanna-giovanna.blogspot.com :)

A Wy otrzymałyście już prezent od Mikołaja ?
Pozdrawiam 

6 komentarzy: